Menu

rozšírené vyhľadávanie
Mapa webu RSS

Cyklotrasy

Brezová pod Bradlom je ideálnym východiskovým ale i prechodovým bodom pre výlety na bicykli. V jej blízkosti sa nachádza množstvo zaujímavých miest a jej priľahlé okolie je rajom pre cyklistov túžiacich po peknej prírode a nádherných výhľadoch.

Cyklistické trasy nájdete na:

MAPA CYKLOTRÁS BREZOVEJ POD BRADLOM A OKOLIA

cyklomapa

Možnosť zapožičania elektrobicyklov:

bike

C2. Myjavskou pahorkatinou

76 km / prevýšenie 870 m

Stará Turá, št. cesta č. 581 – Hrašné 5 km – Myjava 13 km – Majeričky 26 km – Senica 35 km – Prietrž – Brezová pod Bradlom 52 km, pri fabrike odb. vľavo na št. cestu 499 – Myjava 63 km – Papraď – Stará Turá 76 km.

Značené cyklocesty: Myjava – Stará Turá

C2.a.

84 km / 200 m

Brezová pod Bradlom 52 km – Horné Košariská 57 km Pagáčovci 68 km – Krajné 72 km Hrachovište 76 km, odb. vľavo – Stará Turá 84 km.

Značené cyklocesty: Brezová pod Bradlom – Horné Košariská – Hrachovište , Hrachovište – Stará Turá

C 2.b.

85 km / 250 m

Brezová pod Bradlom 52 km – Minarčiny 55 km, odb. vpravo – Priepasné, odb. vľavo – Polianka, odb. vpravo – Jablonka 65 km – Krajné 73 km Hrachovište 77 km, odb. vľavo –Stará Turá 85 km.

Značené cyklocesty: Brezová pod Bradlom – Polianka , Hrachovište – Stará Turá

C 2.c.

79 km / 520 m
Brezová pod Bradlom 52 km – Bradlo 56 km – ďalej po turistickej značke P10 do Hrašného a pokračovať vpravo po št. ceste č. 581 do Starej Turej 79 km.

C 2.d.

83 km / 940 m

Stará Turá, št. cesta č. 581 – Hrašné 5 km – Myjava 13 km – odb. vpravo na št. cestu č. 499 – Poľana – Vrbovce 26 km, odb. vľavo na Turú Lúku – na št. ceste č. 581 vľavo a hneď vpravo – Bukovec 42 km – Brezová pod Bradlom 48 km, odb. vľavo na št. cestu č. 499 – Horné Košariská – Prašník 60 km, po 2 km odbočiť vľavo na Krajné – Krajné 71 km – Hrachovište 75  km, odb. vľavo – Stará Turá 83 km.

Značené cyklocesty: Myjava – Vrbovce , Brezová pod Bradlom – Horné Košariská , Krajné – Hrachovište , Hrachovište – Stará Turá

Popis: Trasa vedie typickým kopaničiarskym krajom, s niekoľkými stúpaniami. Z osady Majeričky môžeme odbočiť na zrúcaninu hradu Podbranč – 4 km. Z Brezovej pod Bradlom je niekoľko možností návratu do Starej Turej. Zo Starej Turej na Myjavu môžeme použiť frekventovanú št. cestu č. 499, alebo cez Papraď. Cesta cez Papraď je o 2 km kratšia a menej frekventovaná ale s väčšími prevýšeniami.

Život v meste

Rekonštrukcia športoviska

Podpora opatrovateľskej služby II.

Riešenie migračných výziev v meste Brezová pod Bradlom

Preklad (translations)

Ochrana osobných údajov

Mobilná aplikácia

Sledujte informácie z nášho webu v mobilnej aplikácii - V OBRAZE.